orkeslös

Har varit inne i en svacka och är fortfarande inte ur den. Har mest bara existerat och försökt ta mig igenom saker. Är i början av en ny strid och ska samtidigt försöka finna energi att söka jobb och få ordning på livet. Men tur man är en överlevare, jag tar mig igenom det här, måste jag intala mig själv.
Jag har fått några intressanta recept av mamma under min semestertripp, så jag ska samla lite energi för att ha en bakdag framöver. Nu har jag även lånat en köksmaskin för att underlätta vid matlagning och bakning, håller tummarna att mamma, syrran eller moster inte har någon användning av den på minst ett år! Har även hänt lite i hemmet under min bortavaro, ny och fin tv-bänk! Bardisken slussades in i gästrummets tomma hörn så vi har ett mycket större rum nu! Lite färg på taket och skorstensmuren, tapeter på väggarna och göra något åt golvet kommer göra underverk åt hela vardagsrummet!

Har hunnit se en hel del avsnitt med Leila bakar i Frankrike och fått lite inspiration för hösten (hoppas på en kall höst så man kan vara inomhus och baka massor, fylla frysen med bröd och matbröd...

Kommentarer
Postat av: korven

lycka till med jobbsökandet och fortsätt kämpa!

2011-10-18 @ 16:13:08
URL: http://enlitenkorv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0