Livet och dess skiftningar

Jag har nyss kommit hem efter en promenad på 90 minuter, längsta på länge, men så skönt att bara ta det lugnt längs samma sträcka som jag annars går i högre tempo. Se mig runt lite och fundera på livet. Träffade en vän som livet också varit tuff emot, som testas än en gång, men det finns alltid en lösning, hur tungt det än känns. Ja, om man är positiv så finns det alltid, men det blir inte som man tänkt sig alla gånger.
När jag nu har fått vila och sträcka ut lederna så känns det som om jag skulle kunna gå samma runda, bara för att, men latmasken hittade visst tillbaka igen. Får väl sätta igång och tvätta och städa, köra lite vardagsmotion. Ska baka idag (recept kommer sedan) och medan jag städar, leta rätt på ett set med trädgårdsredskap som jag inhandlade ifjol men som varit borta sedan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0